Olen tullut siihen tulokseen, että tämä blogi ei enää palvele tarkoitustaan. Olen tehnyt blogia kirjoittaessani muutamia virheitä, joiden korjaaminen ilman koko blogin pitämisen lopettamista, olisi mahdotonta. Nykyään blogi on tuottanut minulle enemmän ikävyyksiä, kuin hyötyä, joten mikäpä järki tätä on enää kirjoittaakaan.

Paljastettakoon kuitenkin, että kirjoittaminen jatkuu. Sitä missä ja millä nimellä se jatkuu, en kerro tämän nimimerkin/nimen alaisuudessa. Ja nimimerkillä tarkoitan tietenkin sitä, jolla kirjoitan tänne, jolla käyn eri foorumeilla ja jolla minut tunnetaan myös oikeassa elämässä. En tahdo, että kukaan tuttu lukee blogiani tietäen, että se on juuri minun kirjoittamani. Tietenkin pienellä salapoliisityöllä minut saanee jäljitettyä blogimaailmasta, mutta toivon, että jos joku tuttu minut jäljittää, pitää sitten turpansa kiinni ettei minun tarvitse jälleen muuttaa ja keksiä uutta nimeä.